Regulamin świadczenia usług szkoleniowych na stronie www.szkoleniacbt.pl
I Definicje
Za każdym razem, gdy w niniejszym Regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć następująco:
- Organizator – firma Piotr Chełchowski Trzymsie z siedzibą w Warszawie, Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa, REGON: 145868890, NIP: 7582331909.
- Szkolenie – organizowane lub współorganizowane przez Organizatora szkolenie, które odbywa się online, czyli za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Uczestnik – osoba, która zakupiła uczestnictwo w Szkoleniu.
II Składanie zamówienia i płatność za Szkolenie
- Wybrane Szkolenie można zakupić, dodając je do koszyka na jego podstronie, a następnie składając zamówienie na stronie szkoleniacbt.pl.
- Złożenie zamówienia na szkoleniacbt.pl jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnik warunków udziału w Szkoleniu, które wynikają z zamówienia i niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Uczestnika danych, które pozwolą Organizatorowi na weryfikację Uczestnika.
- Przyjęcie zamówienia jest wysyłane Uczestnikowi przez Organizatora po jego złożeniu.
- Po złożeniu zamówienia konieczne jest opłacenie zamówienia, aby doszło do jego realizacji.
- Płatności za Szkolenie można dokonywać online.
- Po otrzymaniu płatności za Szkolenie Organizator wysyła potwierdzenie realizacji zamówienia, link do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się Szkolenie oraz link do grupy na Facebooku.
- W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 48 godzin zostaje ono anulowane.
- Znajdujące się na stronach internetowych sklepu na stronie szkoleniacbt.pl informacje o towarze i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz stanowią wyłącznie zaproszenie do złożenia przez Uczestnika ofert zakupienia ustalonej ilości podanych towarów na warunkach określonych w sklepie.
- Uczestnik, składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru.
- Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą opłacenia zamówienia przez Uczestnika.
- W przypadku jeśli Uczestnik pragnie otrzymać fakturę VAT za Szkolenie, należy w tym celu skontaktować się z Organizatorem drogą mailową.
- Uczestnik ma prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od zakupu, ale przed odbyciem się Szkolenia, bez podania przyczyny. W tym celu Uczestnik musi przesłać oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres mailowy Organizatora, a pełna opłata za Szkolenie zostanie zwrócona w ciągu 7 dni.
III Rezygnacja
- Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Szkoleniu (odstąpieniu od Umowy) może zostać przesłane drogą mailową na piotr@trzymsie.pl w czasie 14 dni od dnia zakupu i nie skutkuje żadnymi obciążeniami finansowymi.
- Jeżeli do złożenia zamówienia dochodzi na tyle późno, że rozpoczęcie Szkolenia nastąpi przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu, o którym mowa w ust. 2, dokonanie zakupu przez Uczestnika jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od Umowy. Jednocześnie oświadcza on, iż znana jest mu treść art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2017 nr 683 dalszymi zm.), a w szczególności fakt utraty uprawnień do odstąpienia od Umowy w przypadku wykonania w całości usługi.
- Wyrażenie zgody, o której mowa w ust. 3 oraz potwierdzenie informacji o ograniczeniu uprawnienia do odstąpienia od Umowy jest warunkiem zawarcia Umowy.
- W przypadku niedoręczenia oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w terminie wskazanym w ust. 2 jak też w przypadku nieprzybycia lub nieuczestniczenia w Szkoleniu bez wcześniejszego oświadczenia Uczestnika o rezygnacji Organizatorowi przysługuje opłata za uczestnictwo w Szkoleniu w pełnej wysokości.
- Wzór oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu (odstąpienia od Umowy) zawiera załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287). Wzór wersji oświadczenia dla Uczestników szkoleniacbt.pl poniżej:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać na adres: piotr@trzymsie.pl tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Piotr Chełchowski Trzymsie
Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa
email: piotr@trzymsie.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić
IV Warunki udziału w Szkoleniu online
- W celu wzięcia udziału w Szkoleniu online Organizatora należy w terminie szkolenia dołączyć do spotkania na wskazanej przez Organizatora aplikacji, korzystając z linku dostępu wygenerowanego oraz przesłanego w wiadomości e-mail do Uczestnika przez Organizatora.
- W celu przeprowadzenia Szkolenia Organizator może korzystać z zewnętrznych aplikacji. W takiej sytuacji warunkiem udziału w Szkoleniu może być założenie indywidualnego konta użytkownika oraz akceptacja regulaminu świadczenia usług obowiązującego w aplikacji wskazanej przez Organizatora.
- Warunki techniczne Szkolenia organizowanego za pośrednictwem online:
- komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu;
- łącze internetowe o prędkości pobierania/przesyłania minimum 400-500 kb/s / 400-500 kb/s, co umożliwi udział w konferencji online wideo;
- jakakolwiek aktualna przeglądarka internetowa;
- indywidualne konto poczty elektronicznej e-mail (które może być wymagane do rejestracji i zalogowania się w aplikacji).
- Uczestnik Szkolenia organizowanego online nie ma prawa do utrwalania przebiegu szkolenia lub jego treści w żaden sposób. Uczestnik nie ma również prawa do wprowadzania do obrotu treści Szkolenia. Nie może on również w żaden sposób udostępniać Szkolenia osobom trzecim.
- Niespełnienie warunków technicznych wymaganych do uczestnictwa w Szkoleniu przez Uczestnika lub brak obecności Uczestnika na Szkoleniu nie upoważnia do otrzymania zwrotu opłaty za Szkolenie.
V Postępowanie reklamacyjne i rozwiązywanie sporów
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać w postaci elektronicznej za pomocą e-maila wysłanego na adres: piotr@trzymsie.pl.
- W celu usprawnienia procesu reklamacji wskazane jest złożenie reklamacji w ciągu 14 od dnia wykonania usługi lub dnia, w którym miała być ona wykonana.
- Reklamacja powinna zawierać:
a. oznaczenie Uczestnika, w szczególności: jego imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby, adres poczty elektronicznej;
b. dokładne przedstawienie problemu stanowiącego przyczynę reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona Uczestnikowi wiadomością e-mail wysłaną na wskazany przez Uczestnika w treści reklamacji adres e-mail. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
VI Informacje dodatkowe
- Każdy uczestnik Szkolenia, który podczas szkolenia miał włączoną kamerkę internetową (co jest potwierdzeniem czynnego udziału w Szkoleniu), otrzymuje po jego odbyciu imienny certyfikat potwierdzający udział w Szkoleniu. Jest on przesyłany drogą mailową przez Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu Szkolenia lub zmiany szkolącego w uzasadnionych przypadkach.
- W sytuacji kiedy przeprowadzenie Szkolenia w ustalonym zakresie jest niemożliwe lub nadmiernie utrudnione z przyczyn niezawinionych przez Organizatora, szczególnie w przypadku nieotrzymania minimalnej liczby zgłoszeń Organizator ma prawo do odwołania Szkolenia lub przesunięcia go na termin późniejszy.
- Jeśli Organizator nie zaproponuje innego terminu Szkolenia albo gdy termin ten nie zostanie zaakceptowany przez Uczestnika, kwota przelana przez Uczestnika na konto Organizatora zostanie zwrócona nie później niż w ciągu 7 dni od planowanej pierwotnej daty rozpoczęcia Szkolenia, na rachunek bankowy podany przez Klienta.
- Organizator oświadcza, że materiały, które są udostępniane w trakcie Szkolenia i po jego zakończeniu, objęte są ochroną prawa autorskiego. Uczestnik ma prawo do korzystania z nich wyłącznie w ramach dopuszczonego użytku osobistego. Kopiowanie, rozpowszechnianie, zwielokrotnianie oraz inne formy korzystania z tych materiałów, które wykraczają poza granice prawnie dozwolone, są zabronione.
- Uczestnicy szkolenia nie mają prawa do przekazywania innym podmiotom materiałów, które zostały w ramach szkolenia udostępnione przez Organizatora (zarówno w wersji w wersji pisemnej, elektronicznej jak i jakiejkolwiek innej) w celach prywatnych czy zarobkowych, szczególnie celem zapoznania się przez innych z przebiegiem Szkolenia.
VII Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili opublikowania go na stronie szkoleniacbt.pl i stanowi integralną część zawieranych za jej pośrednictwem Umów.
- Organizator jest uprawniony do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w każdym czasie, z tym zastrzeżeniem, że zachowane są prawa Uczestnika wynikające z tej wersji Regulaminu, który obowiązywał w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia. Zmiana regulaminu następuje poprzez jej umieszczenie na stronie szkoleniacbt.pl.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Uczestnik będący konsumentem może skorzystać m.in. z następujących z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
– Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
-Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy;
– Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Uczestnika będącego konsumentem ochrony przysługującej mu na mocy przepisów prawa, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z niniejszymi warunkami sprzedaży prosimy o kontakt.